۸ تیم صعود کننده به مرحله حذفی مسابقات فوتبال بشاگرد مشخص شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 28 شهريور 1394
بازدید : 362
نویسنده : فــردیـن احـمدی

دور گروهی مسابقات فوتبال شهرستان بشاگرد دیروز چهارشنبه به پایان رسید و ۸ تیم صعود کننده این رقابت ها به مرحله نهایی معرفی شدند.

 

شهرداری سردشت

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از بشاگرد نیوز، مسابقات فوتبال رده سنی بزرگسالان باشگاه های شهرستان بشاگرد جام ولایت که از ابتدای شهریورماه در شهر سردشت آغاز شده بود، دیروز چهارشنبه با برگزاری یک دیدار به پایان رسید.

در دیدار پایانی این مسابقات که در گروه (ب) برگزار شد تیم شهرداری سردشت به مصاف تیم درگوئن رفت که در پایان با نتیجه پرگل ۴ بر ۰ پیروز شد و با ۱۱ امتیاز به عنوان تیم اول گروه (ب) به مرحله حذفی این رقابت ها صعود کرد.

با این وجود تیم های فتح وی، اتحاد اهون و استقلال بیسکاو از گروه (الف) – شهرداری سردشت، استقلال گوهران و فجر شهید عباسی گروغ از گروه (ب) و وحدت شه بابک و امید درآلوی از گروه (ج) به عنوان ۸ تیم برتر جواز صعود به مرحله نهایی این رقابت ها را به دست آوردند.

طبق قرعه کشی که در مرحله حذفی بین این ۸ تیم انجام شده است تیم های شهرداری سردشت با امید درآلوی، استقلال گوهران با استقلال بیسکاو، وحدت شه بابک با فجر شهید عباسی گروغ و فتح وی با اتحاد اهون به مصاف یکدیگر می روند.

مرحله حذفی این دوره از مسابقات امروز پنجشنبه با دو دیدار در زمین ورزشی شهر سردشت آغاز می شود که تیم های فتح وی با اتحاد اهون و وحدت شه بابک با فجر شهید عباسی گروغ برای صعود باهم رقابت می کنند.

گفتنی است که تمامی این مسابقات در زمین خاکی شهر سردشت برگزار می شود.

 

انتهای پیام//

منبع: بشاگرد نيوز





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: باشگاه های شهرستان بشاگرد،جام ولایت،مسابقات فوتبال شهرستان بشاگرد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 146
بازدید دیروز : 55
بازدید هفته : 202
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 125279
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com